






Koukejte mazat, ať něco zažijete

Jak jsme vzali Májku na rodinný výlet
Rozsah práce
- Nový komunikační koncept Hamé Májka
- 30s, 15s TVC v CZ i SK
- 30s, 15s, 10s, 6s varianty pro online
- Klíčový vizuál a POSM komunikace
- Aktivace formou online PDF zážitkové hry pro celou rodinu
O kampani
Vytvářet novou komunikaci tradiční značce je vždy výzva. O to větší, pokud si lidé předchozí komunikaci značky oblíbili, stejně jako v případě Hamé Májky a ikonických reklamních spotů s Bolkem Polívkou. Museli jsme proto najít silnou asociaci, se kterou značku spojíme, a dokážeme tak být pro zákazníky relevantní i bez Bolka. Ze zákaznických výzkumů jasně vystupovala spotřebitelská příležitost výletu, se kterou měla většina spotřebitelů Hamé Májku spojenou. Samotná asociace k výletům pak byla pozitivní i pro značku Hamé Májka, protože ji spojovala s emočně pozitivními vzpomínkami, které spotřebitelé k výletům mají. Rodinný výlet se tak stal ústředním motivem nové kreativy, kde naše česká rodina vyráží za společným dobrodružstvím.
Abychom připomněli český původ značky, pro náš rodinný výlet jsme vybrali typicky českou přírodu Kokořínska. O produkci se postarala společnost Boogiefilms a režie se ujal Tomáš Bařina. Samotná zápletka se točí kolem hledání houkajícího výra, které vyústí komickým střetem s další rodinnou výpravou. Produkt Hamé Májka je vhodně umístěn v zásadních zlomových okamžicích děje a právě díky němu má dobrodružství naší rodiny šťastný konec. Autentický příběh jsme doplnili o silný claim, který spojuje produkt a spotřebitelskou příležitost na výletě: „Koukejte mazat, ať něco zažijete.“
Novým příběhem Hamé Májky cílíme na relevanci, uvěřitelnost a pozitivní emoce ke značce. A určitě se shodneme, že všichni jsme někdy zažili zábavný výlet s chlebem a paštikou v batohu.“
Co udělalo novou Májku Famously Effective:
Komunikace byla spotřebiteli přijata velmi dobře a značce Hamé Májka se tak podařilo překročit úspěšnou komunikaci s Bolkem a vydat se do nové éry. Spotřebitelská situace výletu vzbuzuje relevanci a uvěřitelnost a nové teritorium nezapomenutelných zážitků s rodinou nabízí do budoucna velký prostor pro další komunikace.
Hamé Májka navíc získala v komunikaci nové symboly – persony typické české rodiny (maminka, tatínek, dcera, syn) i postavu zvířete (výra velkého), které pomáhají v adaptaci komunikace do všech úrovní (TV, online, POS).